Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-01-27

tusia - bad mood | zły nastrój

Hello :)
I hope you've found some time today to do, what you like the most :) It is Sunday and I would like to share my very first layout made with new 7 Dots Studio collection - Love Is In The Air.

Hej :)
Mam nadzieję, że znalazłyście dziś trochę czasu na to, co lubicie najbardziej :) Jest niedziela i chciałabym Wam pokazać mój pierwszy scrap z wykorzystaniem najnowszej kolekcji 7 Dots Studio - Love Is In The Air.


Everyone, who knows me, knows also that I am most often smiling and I like adding pink colour to my layouts :) It is strange, because I am not "sweet girl" rather, but maybe as a counterbalance to my perfectionism and determination, I need some sweetness :)

Każdy, kto mnie zna, wie, że na ogół jestem uśmiechnięta i że lubię dodawać różowego koloru do moich scrapów. To dziwne, ponieważ raczej nie jestem "słodką dziewczyną", ale może jako przeciwwagi do mojego perfekcjonizmu i zdecydowania potrzebuję trochę słodyczy :)


As a background I used a wonderful paper Whisper of The Tree. It has such beautiful pastel shades! I've added some texture using a light rose acrylic paint. As you can see, I layered some paper and canvas strips.

Tłem jest piękny papier Whisper of The Tree. Ma tak cudne, pastelowe odcienie! Dodałam trochę tekstury używając jasno różowej farby akrylowej. Jak zapewne widzicie, poukładałam warstwowo trochę papierowych i płóciennych pasków.


"Even bad mood could be inspiring." My face isn't too happy on this photo, although not only happy situations are inspiring. To tell the truth many of us create the most fantastic projects, when they have many more feelings to express, than only happiness. In each situation there could be something empowering. 

Napis na moim scrapie oznacza: "Nawet zły nastrój może być inspirujący". Moja mina na tym zdjęciu nie jest zbyt szczęśliwa, jednak nie tylko szczęśliwe sytuacje są inspirujące. Prawdę powiedziawszy wiele z nas tworzy najwspanialsze projekty, gdy ma wiele więcej uczuć to wyrażenia, niż tylko szczęście. W każdej więc sytuacji może być coś, co nas wzmocni i wzbogaci.


To harmonize each element I used modeling paste and a few colours of Glimmer Mists.

By zharmonizować ze sobą wszystkie elementy, użyłam pasty strukturalnej i kilku kolorów Glimmer Mistów.


To create a text I used 7 Dots Studio alpha stickers - White Rabbit, and stamping on 7 Dots Studio Illusion paper.

Napisy zrobiłam wykorzystując alfabet 7 Dots Studio - White Rabbit oraz stemplując czarnym tuszem na papierze Illusion.


I've added also a beautiful little canvas bird from Prima - Birds set. I coloured it using pink Glimmer Mist. I love using media - I hope I encouraged you not to fear of mixing many different media on one layout :) Miłej niedzieli!

Dodałam także pięknego ptaszka z zestawu Prima - Birds. Wcześniej spsikałam go Glimmer Mistem. Uwielbiam używać mediów - mam nadzieję, że zachęciłam Was, byście nie bały się mieszania różnych preparatów na jednym scrapie :) Have a nice Sunday!




List of supplies | Użyte materiały:




12 comments:

  1. Ha! Boska fotka;)I piękna oprawa. Świetny scrap:)

    ReplyDelete
  2. Tusiu niesamowity jest ten scrap!! i mega inspirujący!

    ReplyDelete
  3. Bardzo, bardzo mi się podoba!
    :)

    ReplyDelete
  4. love it, thanks for sharing and your discription
    groetjes Coby

    ReplyDelete
  5. Thank you ladies for your warm comments!
    Dziękuję kochane za ciepłe komentarze :**

    ReplyDelete
  6. niesamowicie mi się podoba! pięknie i harmonijnie połączyłaś wszystkie elementy ze sobą!

    ReplyDelete
  7. W tym scrapie jest 100% kobiecosci. Delikatnosc,sila, odwaga, mix nastrojow...cudny jest! Zaintrygowala mnie ta Twoja zabawa z rozem:) Papier tez przepiekny!

    ReplyDelete
  8. Kolorowe tło jest świetną przeciwwagą do tytułu. Zły nastrój czy dobry - jego intensywność domagała się, jak widać, specjalnej oprawy. Wielkie łał :)

    ReplyDelete
  9. Piękny scrap,bardzo lubię te papiery,a tu są wykorzystane mistrzowsko,no i te dodatki,które tak pięknie z nimi grają

    ReplyDelete
  10. Dziękuję bardzo bardzo :***

    ReplyDelete
  11. piękny scrap, chciałabym kiedyś tak panować nad mediami! co to są te kuleczki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te malutkie kuleczki to "mikrokulki". Kupuje je się w małych słoiczkach. Mają różne kolory.

      Delete

Please note: leaving a comment on this website means you agree for us to store and process your data (such as user ID) for communication, education and marketing purposes. More information on our Privacy Policy is listed on the blog.