Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-06-11

Magic hidden in Silks | Magia ukryta w Silksach

Dziś będzie bardzo mediowo i trochę magicznie...Dlaczego? Bo chciałabym pokazać Wam co takiego niezwykłego jest w tych farbkach akrylowych LuminArte Silks. Kiedy pierwszy raz o nich usłyszałam pomyślałam sobie, że przecież to zwykłe farby akrylowe z mieniącymi się drobinkami. Cóż może być w nich takiego niesamowitego? Ale jak kupiłam pierwsze kolory i użyłam ich w moich pracach to zrozumiałam jaka magia w nich drzemie. 

Today’s inspiration is fully mixed-media and a little bit magical...why? Because I would like to show you and explain why LuminArte Silks are so extraordinary. The first time when I've heard about it I thought " what remarkable can be in these typical acrylic paints. It has only mica additionally. That's it." But when I bought and used them in my work first time I understood what kind of magic is hidden there. 



Ten mały kieszonkowy notesik wykończyłam właśnie farbami LuminArte Silks. Na początku okładki notesa zagruntowałam gesso. Kompozycja stworzona z metalowych, drewnianych i papierowych elementów jest przymocowana, osadzona w paście modelującej. Po porządnym wysuszeniu nagrzewnicą całość potraktowałam sporą ilością mgiełek Dylussions, Glimmer Mist, Color Wash oraz "zwykłymi" farbami akrylowymi w tonacjach różu, szarości i srebra. Każdą warstwę nakładam oddzielnie i potem suszę aby mieć pewną kontrolę nad przenikaniem się kolorów. 

This small pocket notebook is exactly painted the LuminArte Silks in different colours. At first on gesso painted cover I fixed with modelling pasta the composition made from wooden, paper and metal embellishments. After drying with heating tool I sprayed the whole surface Dylusions Inky Spray, Color Wash, Glimmer Mist and painted acrylic paints in pink, silver and grey colours. I always follow the rule that each layer of colour must be dried before next one due to keeping some control over the mixing of colours. 

W następnym kroku czarnym tuszem StazOn odbiłam stempel 3rd Eye-linie i zrobiłam kółka farbami akrylowymi. Efekt wyszedł o taki...czegoś jednak mi brakowało... 

Finally using black StazOn I've stamped 3rd Eye "lines" and made few circles of acrylic paints. It was the effect....but something was missing here.... 



I wtedy w użycie poszły Silksy. Głownie w kolorze złota, żółci, fioletowego różu i czerni. To one właśnie nadały mojej pracy tej cudownie mieniącej sie drobinkami miki poświaty. Magia jaką mają w sobie LuminArty sprawia, że notes w różnych ułożeniach odbija inaczej światło sprawiając, że praca jest z pewnością bardziej wykończona, pełna i interesująca. Różnicy nie da się nie zauważyć... przekonałam się o tym sama. 

 And then the Silks were in use. Mainly in gold but also dark yellow, pomegranate and black colour. Exactly these paints were added extra value of my work and gave it this extraordinary shiny glow. The magic hidden in LuminArte Silks makes art more interesting, attractive due to different colours shimmers especially in different lights. Difference is really visible...I've found out it myself. 





Zachęcam Was do kupienia sobie na początek, jednego, dwóch ulubionych kolorów i wypróbowania ich we własnej twórczości. Słoiczki nie są zbyt duże ale farbka jest bardzo wydajna, bo jest gęsta i ma niezwykle intensywną barwę. Dla przykładu, do wykończenia tego notesu o wymiarach 12x18cm użyłam małej kropli złotej farbki . A w farbkach czarnej i pomegranate to dosłownie kilka razy umoczyłam koniec pędzelka. 

 I encourage you to buy one, two your favorite colors at the beginning and testing it in your art. The bottles are not so big but the paint is very efficient because is thick and has very intensive tint of pigment. For example to paint this pocket (12x18cm) I've used small drop of gold and few brush touches of other colors.


I jak myślicie? Zgadzacie się ze mną, że jest jakaś magia w tych farbach: Silks? 
And what do you think? Are you agree that is some magic in these Silks paints? 



Pozdrawiam ciepło i do zobaczenia następnym razem.
Take care and see you next time 

10 comments:

  1. Cudowny! Efekt niesamowity! Chyba i ja się skuszę!
    Pozdrawiam pięknie!
    aga

    ReplyDelete
  2. Efekt jest fantastyczny!!! Ja na te farbki choruję od dawna, w końcu trzeba zacząć odkładać fundusze, bo zdecydowanie warto! :) Piękna praca!!

    ReplyDelete
  3. no faktycznie efekt kładzie na łopatki. pięknie!

    ReplyDelete
  4. przepiękny! ależ bym chciała zobaczyć go na żywo!

    ReplyDelete
  5. Po tak wspanialym opisie, najchetniej kupilabym je wszystkie :)
    Oszalamiajaca praca- jak kazda Twoja chce sie ja obejrzec z bliska, kawaleczek po kawalku...

    ReplyDelete
  6. Jest rewelacyjny,napatrzeć się nie mogę

    ReplyDelete
  7. Bardzo dziękuję :))
    Thank you so much :))

    ReplyDelete
  8. Beautiful use of the silks, they are amazing to work with. Very beautiful work.

    ReplyDelete

Please note: leaving a comment on this website means you agree for us to store and process your data (such as user ID) for communication, education and marketing purposes. More information on our Privacy Policy is listed on the blog.