Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-08-01

Hello Ptyś | Witaj Ptysiu

Today I would like to show you a layout with my cat's photo. It was made 13 years ego when I brought little Ptyś - the cat, home.

Dziś chciałabym pokazać Wam LO ze zdjęciem mojego kota. Zostało ono zrobione 13 lat temu, kiedy przyniosłam Ptysia do naszego domu.



For the background I chose paper from "Messy Head" - novelty in 7dotsStudio collections.

Because the photo I picked is black and white I decided to do LO in graphic style.

I painted the background with acrylic paint and then glued the photo, adhesive plaster and pieces of paper from pad "Messy Head" in an orderly, geometrical way. I stamped it in several places, sketched with fineliner and sticked striped washi tape.

The page was completed with some splashes and stains that I made using white Ecoline.

I've never thought that I'll make a layout on paper which looks like wood. It was really fun!

Na tło wybrałam kartkę z "MessyHead" najnowszej kolekcji 7dots Studio. Nigdy nie myślałam, że zrobię pracę na „drewnianym” tle. To było naprawdę fajne!

Ponieważ zdjęcie które wybrałam jest czarno-białe i mocno graficzne postanowiłam zrobić pracę w takim właśnie graficznym stylu.

Tło miejscami pomalowałam farbą akrylową. Na kartkę ponaklejałam fragmenty papierów z pada "MessyHead", kawałki różnych plastrów i zdjęcie. Postemplowałam to w kilku miejscach, podrysowałam cienkopisem i przykleiłam pasiastą taśmę washi.

Całość pochlapałam białą ecoliną.

Nigdy nie myślałam, że zrobię pracę na „drewnianym” tle. To było naprawdę fajne!



Supplies from Mixed Media Place | Materiały ze sklepu Mixed Media Place:

4 comments:

  1. I wyszło naprawdę niesamowicie :) Tło jako "przedłużenie" zdjęcia - chylę czoła za pomysł!

    ReplyDelete