Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2014-01-02

The cutest creature by Tusia

Let's welcome the New Year with one of the most adorable creatures in the world. :)
Let it be a good luck charm for all of us and it is brought to us by...

Witamy Nowy Rok z jednym z najbardziej uroczych stworzeń na świecie. :)
Niech nam wszystkim przyniesie dużo szczęścia, a sprowadza go do nas...

 
For some time I had another round-robin journal at home (I am an active participant of several round-robin journal groups) and I had no idea what to do with two blank pages. :)
But one day an idea came to my mind - I just sat and started to create. This particular journal is about Polish words which sound strange or funny.

Od jakiegoś czasu miałam w domu kolejny wędrujący żurnal (jestem aktywną uczestniczką kilku takich grup) i nie miałam pojęcia, czym zapełnić dwie puste strony. :)
Aż pewnego dnia wpadł mi do głowy pomysł - usiadłam i zaczęłam tworzyć. Ten konkretny żurnal dotyczy polskich szeleszczących i dziwnie lub zabawnie brzmiących słów.


I have stamped hare images using grey StazOn. And then with yellow, golden, silver and grey Gelatos I started to create a triticale field. But according to the text written in Polish, triticale should be blackened and the hare should be grey. :) So here it is. :)

Najpierw odbiłam stempel z zającem używając szarego tuszu StazOn. Później za pomocą żółtych, złotych, srebrnych i szarych kredek Gelato stworzyłam łan pszenżyta. :) Ale zgodnie z polskim tekstem, pszenżyto powinno być sczerniałe, a zając być szarakiem. :)
 


 
Except items from Mixed Media Place store, which are shown at the bottom of this post, I have used also black Artist Pitt Pens from Faber-Castell, golden and silver Posca pens and a pencil. Thank you for looking. :)

Poza produktami ze sklepu Mixed Media Place, których miniatury pokazane są poniżej, użyłam czarnych pisaków Artist Pitt od Faber-Castell, złotego i srebrnego pisaka Posca i ołówka. Dziękuję, że zajrzeliście :)

Tusia
 
Supplies from Mixed Media Place / Materiały ze sklepu Mixed Media Place:


No comments:

Post a Comment