Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-10-05

a girl with ideas | dziewczyna z pomysłami

Today I would like to show you a tag, which I have made for a swap. This is a tag about me. I am a "girl with ideas" :) I love flowers and media, I love pink, turquoise and cream, I love 7 Dots Studio and I love to create :) I am sweet but sometimes tough, so you can find sweet colours and flowers, but also metal staples and black sticker (with crystals because pure black would be too severe).

Dziś chciałabym Wam pokazać tag, który przygotowałam na wymiankę. To jest tag o mnie. Jestem dziewczyną z pomysłami (a "girl with ideas"). Kocham kwiaty i media, kocham różowy, turkusowy i kremowy, kocham 7 Dots Studio, kocham tworzyć :) Jestem słodka ale czasem twarda, możecie więc znaleźć słodkie kolory i kwiaty, ale także metalowe zszywki i czarną naklejkę (z kryształkami ponieważ czysta czerń byłaby zbyt surowa).



Background - I used a mask, distress ink and embossing powder. Than I sprayed everything with a Glimmer Mist.

Tło - użyłam maski, tuszu distress i pudru do embossingu. Później spryskałam całość Glimmer Mistami.


Metal flower from Finnabair's Mechanicals set was painted with Ranger distress paint and than embossed. 

Metalowy kwiat pochodzący z zestawu Mechanicalsów Finnabair najpierw pomalowałam farbą Ranger distress paint, a następnie zembossowałam.



Alpha stickers and paper are from 7 Dots Studio - Wonderland and Messy Head. A frame was made of Martha Stewart's clay and coloured with Glimmer Mists.

Napisy i papier bazowy to 7 Dots Studio - Wonderland i Messy Head. A rameczkę wykonana z masy Marthy Stewart pokolorowałam Glimmer Mistami.


I hope you enjoyed watching a little piece of me through scrapbooking :)

Mam nadzieję, że podobało Wam się ujrzenie kawałka mnie w scrapowej interpretacji :)


Supplies from Mixed Media Place store | Materiały ze sklepu Mixed Media Place:

1 comment:

Please note: leaving a comment on this website means you agree for us to store and process your data (such as user ID) for communication, education and marketing purposes. More information on our Privacy Policy is listed on the blog.