Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-04-06

You & Me | Ty i Ja

I am very happy to tell you, that our Guest Designer this month will be Olga Heldwein, also known as Piekielna Owca.
Jestem bardzo szczęśliwa mogąc Wam powiedzieć, że naszą gościnną projektantką w tym miesiącu jest Olga Heldwein czyli Piekielna Owca.

Hi everyone !
My name is Olga Heldwein and I'm from Poland ;). I live with my hubby, son and two crazy cats in Warsaw. All evenings i spend in my little craft(almost)room and messing , splashing, distressing, inking and generally crafting :) I'm making workshops too :) (and like it very much this chance to meet all those creative girls amazing experience every single time).


I'm still searching of my own style but I know that it have to include some media, flowers metal and lots of white color - I follow that and I'm sooo curious where it will leads me.


Hej !
Jestem Olga Heldwein większości z Was znana Jako piekielna_owca. Mieszkam z moją zwariowana rodzinką w warszawie . Bardzo się ciesze ze mogę was dziś inspirować w tym niesamowitym miejscu. Moja przygoda z mediami to nadal świeża sprawa ciągle się czuję w części dziedzin  Mixed Media początkująca.



This work is inspired by Agnieszka Anna art and her workshops. You can see it for sure. I used some media and Gesso in 3 different ways:
1. To create background. I simply glued old book pages on gesso to some cheap frame.
2. To blend and lighten my colors.
2. With catalyst tools to make white marks, I also stamped with it and added some with my finger on the edges to make them brighter.


Praca powstała pod wpływem twórczości i warsztatów Agnieszki Anny . Na pewno widać to gołym okiem.  Użyłam tu sporo Mediów i Gesso na 3 sposoby. 

1. do stworzenia bazy ze starych stron (malowałam je gesso dwustronnie i sklejałam ze sobą i z ramką )
2. do rozjaśnienia kolorów i wymieszania ich miejscami
3. z pomocą narzędzi catalyst to utworzenia białych mazów na wykończenie, oraz przejechałam paluchem maczanym w gesso większość elementów dla podkreślenia i rozjaśnienia dość ciemnej pracy.



To finish my background I used H2O paints. Mixed with gesso they add a little bit of shine but they still change colors in a sun and it is a very nice effect ! Spoons are finished with alcohol inks. "&" sign is made with utee and mica slices - It looks amazing :) and it shines a lot ;)

Tło jest wykończone farbkami H2O ponieważ zmieszały się z gesso straciły część połysku ale nadal cudnie się mienia w świetle, natomiast łyżeczki za pomocą tuszy alkoholowych.znaczek & jest wyklejony płatkami miki przez co wygląda jak odlany z ciemnego metalu niesamowity efekt powstał po zatopieniu płatków w utee.








Olga

Supplies from Mixed Media Place | Materiały ze sklepu Mixed Media Place:

No comments:

Post a Comment