Finnabair's Store7 Dots StudioFlickrPinterestFacebookTwitterBlog

2013-01-30

Candy Winners | Wyniki Candy

Thank you for so many entries. I would like you to know, that our store will be growing, so please visit us sometimes :) Today and tomorrow we will have some new bottles, boxes and jars on our shelves.

Dziękujemy za tak liczny udział w naszym Candy. Ilość mediów będzie się stale powiększała, tak więc zaglądajcie do nas co jakiś czas :) Dziś i jutro pojawi się trochę nowych buteleczek, pojemniczków i słoiczków na naszych półkach.

And the winner of our candy is:
Zwyciężczynią naszego candy jest:



Karmeleiro :)

Congratulations!
Gratuluję Karmelku :) :*

If you would like to have a chance for winning some more goodies from us, there will be again an opportunity this month :)
Wszystkich zapraszam do śledzenia naszego bloga - już wkrótce znów będzie okazja do wygrania czegoś u nas :)


19 comments:

  1. Oczywiście osoba która wygrała, nie spełniła warunków candy....

    ReplyDelete
  2. Warunek nr : ''1. Umieść nasz banner (dowolny powyższy) na swoim blogu i podlinkuj do naszego sklepu www/mixedmediaplace.com - następnie wróć do nas i wklej link do swojego bloga przez inlinkz na dole tego posta.''
    Nie do posta z candy, jak zrobiła zwyciężczyni...
    Po cóż przestrzegać warunków zabawy, skoro można wygrać nie dopełniając ich?
    Jakby ktoś chciał sprawdzić warunki... http://www.mixedmediaplace.blogspot.de/search?updated-max=2013-01-21T08:56:00%2B01:00&max-results=7

    ReplyDelete
  3. Właściwie nie wiem co powiedzieć. Candy miało być czymś pozytywnym i dobrą zabawą dla wszystkich, a nie źródłem konfliktu. "Szczęście jest przyjemnością wolną od wyrzutów sumienia" - to cytat z twojego bloga. Takie piękne hasło...

    Przy okazji - czy sprawdzałaś może do czego podlinkowałaś banner Mixed Media Place na swoim blogu? Bo również nie do www.mixedmediaplace.com. Link, który został wstawiony na twoim blogu wygląda dokładnie tak "http://chabrowapanienka.blogspot.com/www.mixedmediaplace.com" a jego kliknięcie daje komunikat "Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje."

    Daję wszystkim możliwość pewnego marginesu błędu. I tobie i Karmeleiro też. To zabawa.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w zapisie pod obrazem jest wyłącznie adres prawidłowy, to może jakiś błąd blogera... nie mam sobie nic do zarzucenia, candy się skończyło i nie muszę mieć już żadnego banerka, zresztą nie ja wygrałam.
      Nie jest to żadne źródło konfliktu, a zwrócenie uwagi na to, iż zasady są dla wszystkich takie same, a skoro można nie dopełniać warunków, to jest to nieuczciwe względem tych, którzy wszystko zrobili poprawnie.
      Miałam 2 banerki- jeden do posta z candy, drugi do sklepu- oba podlinkowane prawidłowo...tylko po co, skoro nikt tego nie sprawdza...

      Delete
  5. Gratuluję Karmeleiro (szczęściara!!) i dziękuję za zabawę. Zakupy jeszcze przede mną, ale ekscytacja rośnie, ja tam muszę coś kupić :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Karmelku szczęściaro Gratuluję !!! :)
    a Panienka...niech da sobie na LUZ ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Droga Pani, nie jestem żadną Panienką!

      Delete
    2. Jak nie, skoro tak masz w nicku? :D

      Delete
    3. W nicku mam ''Chabrowa Panienka'', samo określenie ''panienka'' jest dość dwuznaczne...

      Delete
  7. gratuluję wylosowanej! ale szkoda, że taka nagroda przeszła mi koło nosa :( początkująca scraperka miałaby raj przydasiów!

    ReplyDelete
  8. Karmelku, gratulacje!! :)

    ReplyDelete
  9. Tusiu, dziękujemy za fantastyczną zabawę a Karmelkowi gratuluję szczęścia w losowaniu i liczę, że wkrótce zobaczymy jakieś nowe prace z tych cudnych papierów i psikadełek ;-)

    ReplyDelete
  10. Поздравляю победительницу !
    Всем удачи !

    ReplyDelete
  11. Gratuluję! Świetna wygrana.

    ReplyDelete
  12. Gratulacje dla Karmelka! :)

    ReplyDelete
  13. o jaaaa, o jaaaaaaaaaaaa matko boska, przegapiłabym!! nie mam pojęcia jak to możliwe!! O jaaaaaaaaaaaaaaaa, gęba mi się śmieje, jak głupi do sera :D

    ReplyDelete
  14. jeszcze raz przyszłam sprawdzić, czy ja, to na pewno ja i czy to rzeczywiście prawda!

    ReplyDelete